Garanciális feltételek
Általános, Szerviz és Garanciális feltételek v 3.0
Érvényes 2025.01.02-től
1. Bevezetés
a.) fogalomértelmezés:
A garancia az adott készülék vagy eszköz tekintetében a birtokba kerüléstől garanciaidő végéig, az időtartam alatti - hardveres és mechanikai működésének biztosítására - hatályára terjed ki. A garancia hatálya alá tartozik maga az eszköz, és a hozzá kapcsolodó, vele járó tartozékok, melyek különösen nem minősülnek kopó / fogyó eszköznek, így használatból adódó elhasználódásuk nem befolyásolja működőképességüket.
b.). A garancia hatálya
A garancia hatálya alá tartozik a készülékeknél:
ba., Hordozható számítógépek esetében: Kijelző, kijelzőátvezető-kábel, kijelző-érzékelősor, kijelző körül található visszajelzők és egyéb eszközök, alaplap, videokártya, processzor, memória, hagyományos vagy félvezető-alapú tárolóegységek, optikai meghajtó, portok, billentyűzet és touchpad / trackpoint, hűtésrendszer elemei, egyéb mechanikai nyitó – záró egységek (zsanér, nem ideértve a reteszeket, záróegységeket)
bb., Nem hordozható számítógépek esetében: Tápegység, alaplap, processzor, memória, hagyományos vagy félvezető-alapú tárolóegységek, optikai meghajtó, hűtésrendszer elemei, videokártya, a házegység mechanikai elemei
bc., Megjelenítőeszközök tekintetében: Kijelző, visszajelzőpanel(ek), kezelőpanel(ek), portok, beépített tápegység (amennyiben van)
bd., Egyéb önálló eszközök tekintetében: Maga az eszköz egysége
be., Tartozékok tekintetében: Tápegység feszültségátalakító / transzformátor része. Ide nem értve különösen a kábel, csatlakozó használatból eredő elhasználódása, megtörése)
c.). Garanciális ügyintézés menete
ca., Garanciális ügyintézés az (.) pontban leírtak szerint érhető el, személyesen vagy csomagküldés útján
cb., Garanciális ügyintézésre személyesen felvett eszközök esetében minden esetben szervizmunkalap kerül kiállításra, melyen szerepel a felvételt igénylő elérhetőségei mellett az eszköz és annak hibájának beazonosítását igénylő információk. Ez esetben két példány jön létre, melyből egy példány a készüléket kíséri, egy példány pedig a munkalapot leadó személynél van. Kizárólag ezzel az eredeti példánnyal áll módunkban kiadni a készüléket amint elkészül és átvételre kerül, más esetben adminisztrációs díjat számítunk fel a készülék átvételekor, melynek mértékét a díjtáblázat tartalmazza.
cc., Garanciális ügyintézésre leadott készüléket alapesetben 30 munkanapon belül igyekszünk kijavítani, vagy csereelbírálásra bocsátani. Külső ok esetében (készülék hozzáférésében tapasztalt zárolás, jelszóhiány, stb... miatti nem tesztelhetőség, beszállítói alkatrészellátás hiánya vagy késése, márkaközponti alkatrészellátás hiánya vagy késése, beszállítói vagy külső szakértői vizsgálat, fraud-detection) ez a határidő meghosszabbodhat, melyről értesítést küldünk 1 azaz egy alkalommal a munkalapon megadott elérhetőségek valamelyikén.
cd., Csomagküldéssel való garancia-ügyintézés esetén a készülék mely visszaküldésre került, beérkezéskor (mely csomagautomatás szállítás esetén jellemzően az átvételt követő munkanap) munkalapot állítunk ki, mely – amennyiben rendelkezésre áll a feladó elektronikus kézbesítési címe – elektronikusan küldünk ki. Csomagküldéssel való garancia-ügyintézés esetén a készülék felküldése a vevő felelőssége, azt hogy milyen módon, milyen csomagolásban teszi, saját felelőssége minden esetben, ahogyan a csomag sérülése esetén a csomagküldési szolgáltatóval való kommunikáció és kárrendezés minden esetben a vevő(feladó) feladata.
d., Garanciális ügyintézésre leadott készülékek esetében, a készülékeken tárolt adatokért semminemű felelősséget nem vállalunk, a szervizfolyamat hátráltatásának elkerülése végett minden esetben kérjük a készüléket belépési vagy egyéb jelszavak nélkül, a fontos adatokról biztonsági másolatot készítve a szervizbe hozni.
e., Garanciális ügyintézésből elkészült készülékek esetében a korábban megadott elérhetőségeken értesítjük 1 azaz egy alkalommal, amint a készülék kiadható. Amennyiben az értesítés sikertelen volt, azt a következő munkanapon ismételten értesíteni kíséreljük és/vagy SMS-ben vagy e-mailben keressük fel.
Az értesítést követően 14 naptári napig a készülék átvehető, a 15. naptól kezdve tárolási díjat számítunk fel, melynek mértéke 1500 Ft / naptári nap. Amennyiben a tárolási díj eléri a 45000 Ft-ot, a készüléket árusításra bocsátjuk, azzal kapcsolatban további reklamációval nem lehet élni.
4. Garancia hatálya alá nem tartozó esetek
Nem tartozik garanciális esetek hatálya alá:
a., Ha a készülék nem rendeltetésszerű használatnak lett kitéve, különösen
- Normál üzemi hőmérsékletétől történő helyen használat
- Erős fizikai hatásnak (esésnek) lett kitéve, váztörött, bármilyen olyan átalakítás lett rajta végrehajtva, mely a gyári szabványoknak nem felel meg
- Normál környezettől eltérő szennyeződésnek lett kitéve
- Folyadék, ideértve a semleges, savas és lúgós – ammóniás jellegű folyadékokat érte a készüléket
- Elemi kárnak vagy csapásnak lett kitéve
- Nagy vagy kisfeszültségű hálózatból való áramingadozásnak lett kitéve
- Amennyiben olyan tartozékkal használták, mely maga volt a hiba előidézője és/vagy nem szabványos, nem rendelkezik európai használatra alkalmassá minősítő minősítéssel
- Szakszerűtlen takarítás vagy alkatrészbővítés történt, mely maga a hiba okozója
b., Nem vonatkozik továbbá az a készülék, mely(en):
- Nem legális forrásból való és/vagy nem legális szoftverek használata esetén, melyek maguk vagy kiegészítő részük a készülékbe rosszindulatú kódot juttatnak / futtatnak
- Szoftveres hibákra, melyekre gyártói javítócsomag nem érhető el és/vagy egyéni programkombináció futtatása miatt / közben jelentkeztek
- Rendszer-, BIOS- vagy Firmware-frissítésekből vagy azon megszakításából eredő / adódó hibákra, ideértve Windows 10 vagy 11 rendszerek esetében a készülék frissítéseinek megszakításából eredő károkat.
- Vírusok, kémprogramok, trójai programok stb. okozta károk, valamint adat- vagy programvesztések esetében
- Bármilyen kriptovaluta, bányászatra vagy hasonló jellegű tevékenységre lett használva, függetlenül attól hogy direkt vagy indirekt módon történt
- Olyan mechanikai és egyéb kopóalkatrészekre mint reteszek, melyeket saját hibából el lehet törni, olyan előlapokra, melyeket saját hibából le lehet törni
- Használt termékek használt akkumulátorai és elemeire mint kopó / fogyóalkatrészek
- Tápegység kábeles részeinek használódásból eredő elöregedésére, megtörése
5. Garanciaügyintézés elérhetősége:
E-mailen: garancia@easylaptop.hu e-mail címen
(Információt kizárólag e-mailen, vagy személyesen, a munkalapszámmal tudunk biztosítani!)
Telefonon: +36209251603-es telefonszámon a szerviz munkaidejében!
Személyesen: Hétfői, keddi, csütörtöki, pénteki napokon: 09:00 – 14:30 között
Csomagküldéssel:
- 1191, Bp. Rákóczi utca 21 (Fszt SMPC Iroda)
- FOXPOST: Bp. XIX. Hunyadi utca 33, Társasház automatába
- Csomagküldéshez szükséges további információ:
(e-mail cím: garancia@easylaptop.hu)
(Telefonszám, kizárólag csomagküldési rendszerben történő értesítéshez: +36203566618)
6. Egyéb rendelkezések:
Személyes átvétel esetén kérjük minden esetben a megvásárolni kívánt készüléket nézzék át, hogy megfelel-e az elvárásaiknak, használati céljuknak, amennyiben a használni kívánt programokat és azok rendszerkövetelményeit nem ismerik, bátran kérjenek tanácsot, hogy az adott hardver megfelelő-e a használni kívánt program(ok) rendszerkövetelményeinek.
Személyes átvétel esetén utólagosan, a távozás után felfedezett esztétikai hibákért felelősséget nem tudunk vállalni, azt nem áll módunkban vizsgálni, utólagos cserekérés esetén minden esetben a Flex szolgáltatással kérhető, mely vásárláskor kedvezőbb áron elérhető.
Az akkumulátorra vonatkozó mért időértékek és az akkumulátorról való használat esetén gyakorlatban jelentkező időértékek nagyban befolyásoltak a használat környezeti (hőmérséklet) körülményeitől, egyedi / egyéni beállításoktól, szokásoktól, programoktól, hálózati és egyéb környezeti hatásoktól. Az akkumulátorra használt termékek esetén azok jellegéből adódóan a garancia nem vonatkozik. Új akkumulátorral szerelt készülékeknél – amennyiben az külön feltüntetésre kerül – az akkumulátorokra vonatkozik garancia, melynek mértékéről szívesen tájékoztatást nyújtunk.
A kiterjesztett garancia mint az alapvető garancia a készülékekre kompletten, hardveresen, normál használat mellett jelentkező, eredő hardveres meghibásodásokra kompletten vonatkozik, nem ideértve a felhasználó (gondatlan) magatartásából adódó hibákat, törést, égést, vízkárt. Felhívjuk figyelmüket, hogy a különböző driver-letöltő harmadik fél által biztosított programok által okozott hibákért felelősséget nem vállalunk, illesztőprogramokat minden esetben kizárólag megbízható helyről (Windows Update, gyártó hivatalos támogatási oldala) töltsön le, utóbbi esetben a készüléket az egyedi azonosítószáma alapján (service tag, serial number) pontosan beazonosítva, így a gyártói támogatási oldal minden esetben a friss, megfelelő illesztőprogramokat tudja biztosítani!
Díjtáblázat
Érv. 2025.01.02.től
Általános szervizdíjak
Telepítés (basic) adatmentés nélkül
Windows 10,11 rendszer esetén
10 000 Ft
Windows 10,11 rendszer esetén, kedvezménnyel*
8 000 Ft
Windows 7, 8, 8.1 rendszer esetén
12 000 Ft
Windows 7, 8, 8.1 rendszer esetén, kedvezménnyel*
10 000 Ft
Más rendszer esetén
12000 Ft-tól
Telepítéshez szóló alap adatmentés (25 GB-ig, alapvető programok előtelepítésével)
8 000 Ft
Meglévő rendszer klónozása új adathordozóra (256 GB-ig terjedő eredeti adathordozó esetén)
10 000 Ft
Meglévő rendszer klónozása új adathordozóra (256 GB feletti terjedő eredeti adathordozó esetén)
10000 Ft + 4000 Ft / megkezdett 128 GB
Adatmentés (Egyedi)(Technikus általi osztályozás szerint)
I. Kategória (alap – könnyen menthető)
Alapdíj
6 000 Ft
További díj / megkezdett GB
250 Ft / GB
II. Kategória (Mechanikai megbontás nélkük, spec. eszközzel menthető)
Alapdíj
12 000 Ft
További díj / megkezdett GB
400 Ft / GB
I. Kategória (Mechanikai megbontással menthető)
Alapdíj
40 000 Ft
További díj / megkezdett GB
550 Ft / GB
Általános szervi (rezsi) óradíj:
Megkezdett ’60
18 000 Ft
Megkezdett ’30
10 000 Ft
Megkezdett ’15
6 000 Ft
Készülék hűtésrendszerének takarítása:
Hordozható számítógép (egyszerű):
5 000 Ft
Hordozható számítógép (összetett):
8000 Ft-tól
Asztali számítógép:
5000 Ft-tól
Garanciakiterjesztés díja (5-6-7. Gen) 180 -ról 365 napra, vásárláskor
9 990 Ft
Garanciakiterjesztés díja (8. vagy újabb Gen) 180 -ról 365 napra, vásárláskor
9 990 Ft
Garanciakiterjesztés díja (8. vagy újabb Gen) 180 -ról 730 napra, vásárláskor
19 990 Ft
Garanciakiterjesztés díja (5-6-7. Gen) 180 -ról 365 napra, vásárlást követően
19 990 Ft
Garanciakiterjesztés díja (8. vagy újabb Gen) 180 -ról 365 napra, vásárlást követően
19 990 Ft
Garanciakiterjesztés díja (8. vagy újabb Gen) 180 -ról 730 napra, vásárlást követően
39 990 Ft
Garanciaexpress szolgáltatás (30 helyett 8 napon belüli ügyintézés – sikertelenség esetén visszatérítésre kerül – Egyszer)
7 990 Ft
Flex szolgáltatás 60 napon belüli díjmentes termékcseréhez (vásárláskor – egyszeri, ismételten nem vásárolható)(A szolgáltatások díja nem visszatéríthető)
9 990 Ft
Flex szolgáltatás 60 napon belüli díjmentes termékcseréhez (vásárlást követően – egyszeri, ismételten nem vásárolható)(A szolgáltatások díja nem visszatéríthető)
24 990 Ft
Szállítási díjak, egy készülékre vonatkozóan:
FoxPost csoport – Automatába
2 000 Ft
FoxPost csoport – Címre kiszállítás Express One szolgáltatón keresztül
3 200 Ft
MPL – Automatába
2 300 Ft
MPL – Postán maradó vagy PostaPont-ra
2 800 Ft
MPL – Házhozszállítás
3 800 Ft
Több készülék szállítása esetén egyedi ajánlatot adunk
Személyesen szervizre leadott készülék csomagautomatába küldésének díja
2 490 Ft
Nyelvváltoztatás díja
4 990 Ft
Adminisztrációs díj azonosító okirat (szervizmunkalap) hiányában
7 990 Ft
Bevizsgálási díj szervizszolgáltatás esetén
0 Ft
Bevizsgálási díj garanciális szervizszolgáltatás esetén, amennyiben a jelzett hiba nem létezik, vagy nem tartozik garanciális körbe
7 990 Ft
Billentyűzetmatrica díja (csak matrica-szett)
1 000 Ft
Billentyűzetmatrica díja (felhelyezéssel)
4 000 Ft
Tárolási díj
1500 Ft / nap
Elállási nyilatkozat-mintánkat itt eléri
1191, Budapest, Kispest, Rákóczi utca 21
(SMPC Iroda)
Telefonszámunk: +36203566618
E-mail: info@easylaptop.hu
Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek: 09:00 - 18:00
Szerda: 11:00 - 15:00
Hétvégén: Zárva
Hétfő: 9 - 18 óráig
Kedd: 9 - 18 óráig
Szerda: 11 - 15 óráig
Csütörtök: 9 - 18 óráig
Péntek: 9 - 18 óráig
Hétvégén: Zárva